Allerlaatste berichtje - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van anouk jonker - WaarBenJij.nu Allerlaatste berichtje - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van anouk jonker - WaarBenJij.nu

Allerlaatste berichtje

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg anouk

03 Augustus 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Nou okee, nog een klein laatste berichtje, omdatik nu toch niks te doen heb voordat mijn foto's op een cdtje moeten... We zijn nnu weer gezellig terug in P.P., ons laatste dagje in Cambodja alweer. aand e ene kant is alles heel snel gegaan, ik kan me niet voortsellen dat we hier pas een maandje zitten, maar aan de andere kant heb ik veel mensen al een maand niet gezien en mis ik ze toch wel! maarrrrr morgen weer thuis dus. vandaag wil ik nog een mani/pedicure, naar de tempel Phnom Wat, en nog een laatste clubsandwich eten in osn favoriete restaurantje! en dan, de geweldige terugreis. Eerst was ons (voor de grap) verteld dat we naar het vliegeveld moesten lopen, als afsluiting vande maand, goed voor de teamspirit blablabla... en in mijn oneindige goedgelovigheid geloofde ik dat, werd erg chagrijnig als ik aan de terugreis dacht. inmiddels ben ik erachter dat het een grapje was, thank goooood, en denk ik nu met wat meer plezier aan de terugreis. ik ben behalve oneinidig goedgelovig ook nog eens oneindig slim geweest, ik heb van de heenreis nog lekker veel thais geld (bat) bewaard, en niet omgewisseld naar riel (cambodjaans geld) en kan dus nu op bankok airport lekker snel naar de burger king met al mijn kostbare batjes, mmmm!
tot snel, kusje anouk!

  • 03 Augustus 2008 - 11:10

    Annemieke:

    schatje!!! je zit nu in the plain en dit ga je vast niet meer lezen, tenzij je nog een lange tussenstop ergens hebt, maar dan thuis toch wel?
    ik zorg dat de brownies klaar staan en yoghurt en zomercrusli :)
    kusjes, liefs, tot gauw!!!

  • 03 Augustus 2008 - 11:37

    MerlijnXD:

    hallo nouky
    ik vond dat je leuke berichtjes schreef en ik kan niet w8ten om je weer ff te knuffelen zoals je weet (of misschien ook niet) ben ik hardlopen als we julie gaan ophalen dus ik kan je pas wat later zien maar dat vind je vast niet ereg ! ? !
    nou verder nog een hele fijne vakantie lol
    daaaaaaaaaag


  • 03 Augustus 2008 - 11:40

    Luuk Jouvenaar:

    hallo anouk, is het daar lauw ? hier wel laterzz
    ik heb heel vaak met merlijn gespeeld !! :) LAterZZZ !!! CXX Luuk

  • 03 Augustus 2008 - 11:40

    Luuk Nog Even:

    TANTOR LAUW!!!!

  • 03 Augustus 2008 - 12:54

    Annemieke:

    hoi noukie, je zit nog helemaal niet in the plain (net je vluchtschema bestudeerd...). dus misschien toch nog een internetcafeetje? en je broertje staat gewoon met ons morgenavond op schiphol naar je uit te kijken hoor. hij was een beetje in de war omdat er begin van de avond boslooptraining van loko is ... fanatiek he?
    tot morgen, xxxxxx

  • 05 Augustus 2008 - 13:01

    Ton Hayes:

    He Anouk,

    Toch ook nog maar een berichtje van mij. Net terug van vakantie en een lading emails aan het wegwerken en kom daar jouw spannende avontuur tegen. Geweldig hoor om dit zo te doen. Voor wat betreft dat goedgelovige ben je niet ver van de boom gevallen ;=) Ben benieuwd naar het hele verhaal als je weer terug bent.

    Groet, Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anouk

Actief sinds 29 Juni 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 34325

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 04 Juli 2017

Zuid Amerika 2017

28 Maart 2011 - 28 Juni 2011

barcelona

23 September 2010 - 12 Maart 2011

cambridge

07 Juli 2008 - 04 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: