Bijna... - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van anouk jonker - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van anouk jonker - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg anouk

19 September 2010 | Nederland, Voorburg

hoi iedereen!
het is nu zondagavond en het begint nu toch wel erg dichtbij te komen dat ik echt wegga, ik ben eigenlijk nog maar 3 dagen in nederland...
mijn laatste weekend is bijna afgelopen, maar ik heb het nog even goed gebruikt door van iedereen die ik wilde afscheid te nemen! vrijdag had ik een feestje voor mijn vrienden, wat erg gezellig was en waarbij iedereen zijn eigen manier had om dag te zeggen (stukjes worst in mijn laars stoppen bijvoorbeeld, erg attent). bye guys! zaterdag had ik nog een afscheidsfeest en ook dat was erg gezellig, iedereen had iets moois en liefs gemaakt en daar ben ik echt ontzettend blij mee! bij deze nog iedereen, heel erg bedankt daarvoor, ik neem het zeker mee en dan kan ik door al het moois bladeren als ik mee eenzaam voel haha. vanavond kwamen nog 2 van mijn beste vriendinnetjes langs en dat was ook heeel gezellig, we hebben leuk gegeten en ik kreeg nog een heel toepasselijk kado: een high tea boek. we hebben nog even geskyped (ik weet nu hoe dat werkt, dus voeg me allemaal maar toe!) met 2 andere vriendinnen die al in het buitenland zitten, erg leuk allemaal.

ook ben ik vandaag begonnen met wat praktische zaken als kleding uitzoeken, alles ligt in (nog) nette stapels op mijn buro dus ik ga de komende dagen gezellig in de kleding van mijn moeder lopen want anders moeten we de hele tijd alles wassen... ik heb ook van mijn zeer wantrouwende vader een kluis gekregen voor mijn waardevolle spullen want constante waakzaamheid is geboden. ik moet mijn geld gaan 'verstoppen' en niemand mag het weten! nee maar zonder grapjes, mijn nog onbekende kamergenootje en gastgezin zouden maar zo grijpgrage handjes kunnen hebben dus het is wel belangrijk dat ik alles goed kan opbergen. helaas weegt het ding zeker 2 kilo dus dat betekent dat er 1 paar schoenen minder meekan, verdorie.

komende dagen moet ik nog best een hoop regelen dus die tijd zal ook wel voorbij vliegen, en dan is het zover, dan ga ik toch echt. nou, dit berichtje is eigenlijk vooral om iedereen te bedanken voor al de lieve dingen die iedereen heeft gedaan en gezegd, en jullie kunnen alle fascinerende dingen die ik ga meemaken hier dus volgen, dat vind ik wel gezellig:)

volgende berichtje zal zeker vanuit engeland zijn, dan zal ik wel wat schrijven over mijn gastgezin, de 2 honden die ze hebben (bah) en mijn roommate...
ik ga jullie zeker allemaal missen maar gelukkig heb ik goed afscheid genomen en bestaat er internet...
doei! xoxo anouk

  • 19 September 2010 - 21:11

    Yuri Fatass:

    Jammer dat ik niet behoor tot de categorie beste vriendinnetjes aangezien ik geen invite had voor vandaag haha. Anyways viel spab en laat die overtollige kilos maar in Cambridge haha;)
    X

  • 20 September 2010 - 06:45

    Annemieke:

    lieve anouk,
    je ligt nu nog heerlijk in je eigen bed onder je wolvendeken, omringd door 27 kussens, zzzz.
    ik ga zo julius even bij je zetten dan kan hij je tedertjes wakkergapen : ) want dit is inderdaad een van de laatste dagen thuis en er staan nog to-do-dingen in je groene boekje.
    in mijn boekje ook trouwens, ik verwacht nog wat 'laatste spulletjes' voor de was, boodschappenlijst, taxiritje hier en daar, etc.
    we gaan overal nog even van genieten want we gaan ALLES van jou missen, dus ook die rommel-stress-o-ja-dingetjes.
    xx


  • 20 September 2010 - 15:46

    Juul:

    lief meisje,
    je zal nog veel van m'n horen! ik ga je missen, maar als je terug bent gaan we allemaal leuke dingetjes samen doen, geniet ervan en ben benieuwd naar je verhalen!! xx

  • 20 September 2010 - 19:19

    Maria:

    He Anouk, het was dus gezellig zaterdag! Is je sjaal af? Heel veel plezier daar maken hoor. Ben benieuwd naar je verhalen. Have a safe trip!

  • 23 September 2010 - 17:07

    Lisa:

    Hee Anouk!
    Als het goed is zit je nu (bijna) in Engeland!!
    Fijn om te lezen dat ook jij van iedereen goed afscheid hebt genomen, doet je goed he?
    Onwijs veel plezier en succes in Engeland (laat me weten hoe laat het bij jou is want dan kunnen we weer eens skypen, vond ik erg fijn:))
    Veel plezier lieverd xxx

  • 23 September 2010 - 19:23

    Robert:

    Hé Anouk, volgens mij ben je nu op bestemming aangekomen en ik wacht je eerste indrukken af. Je afscheidsfeestje was top en we hebben er leuke foto's aan overgehouden. Overigens toch maar goed dat je die schoenen van 2 kilo niet meegenomen hebt. Ik wens je een hele mooie tijd toe. Groet,
    Robert

  • 25 September 2010 - 10:10

    Opa Henk En Omi Ada:

    lieve Anouk,

    we hebben tot nu toe iedere dag (al weer drie dagen!) aan je gedacht en over je gepraat. Hoe is de cottage? een beetje romantisch met haardvuur en high tea? en die honden, kwam de geur je al tegemoet bij de ontvangst of viel het nogal mee? zijn je gastouders ok en je kamergenote ook? geef ajb je adres door dan kunnen we via google view kijken hoe je omgeving eruit ziet. wanneer beginnen de colleges en is de unief vlak in de buurt of moet je er flink wat voor reizen? denk je nu al uitsluitend in het engels of is het nog gewoon hollands. lieve schat, een heel fijne tijd daar, dikke knuffels en tot mails, het skypen laten we maar over aan jullie

    opa en omi

  • 30 September 2010 - 16:41

    Oma Tini:

    wat een leuk verslag. we hebben ook al zo genoten van het reisverhaal, waar jullie bijna aan de staart van het vliegtuig hadden moeten hangen.
    niet zo leuk te horen dat er een bijna zwanger mannetjes jack russel met een vals vriendje is.hoop dat alles goed gaat en ben benieuwd naar nieuwe verhalen.

  • 08 Oktober 2010 - 16:03

    Dinemarie:

    Ha lieve Anouk,

    Wat leuk om te lezen hoe het je vergaat.
    Hier kan het ook regenen hoor, maar niet zo vaak als daar geloof ik!

    Heel veel plezier en hoe is het eten bij je gastgezin????????

    Liefs Dinemarie


  • 22 Februari 2011 - 17:37

    Omatini:


    hiep hiep hoera, je mag (morgen) de kroeg in!!!
    dat is naturlijk niet het belangrijkste van je 18de VERJAARDAG!!!!!
    hartelijk gefeliciteerd, ook van dat andere oude persoon, en toch een hele fijne dag gewenst.
    bovendien een heel gezellig weekend met jouw oude heer
    ANOUK, liefs en tot ziens.
    oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

cambridge

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2011

solo dos semanas mas....

05 Mei 2011

koninginne-noche, nieuwe familia y onweer in barca

19 April 2011

me gusta los churros

06 April 2011

vamos a la playa

28 Maart 2011

barcelonaaaaaa
anouk

Actief sinds 29 Juni 2008
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 34302

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 04 Juli 2017

Zuid Amerika 2017

28 Maart 2011 - 28 Juni 2011

barcelona

23 September 2010 - 12 Maart 2011

cambridge

07 Juli 2008 - 04 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: