Back in Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu Back in Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu

Back in Cambridge

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg anouk

22 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Hello hello,
weer maar eens een reisverslagje. allereerst, vandaag is mijn allerliefste papi jarig, dus happy birthday! dat zorgde er in elk geval voor dat ik vanochtend op een onchristelijk tijdstip wakker moest worden voor een zaterdagmorgen, namelijk 8 uur. in nederland is het namelijk een uur later en er kwam visite om 11 uur dus moest 9 uur het groooote ontbijt op bed beginnen, hier dus 8 uur. fijn! maar alles om bij daddy's bday te zijn, daar zat ik dus op skype met mijn slaaphoofd, op een kussen in de gang want sociaal als ik ben wilde ik geen kamergenoten wakker maken. erg gezellig, toch nog een beetje erbij. had kado-instructies gegeven naar nederland zodat er een kado van mij was wat ik voor de 1e keer zag op skype en had netjes op tijd een kaart uit engeland op de bus gedaan, helemaal top.

verderrrrr is vandaag een hele leuke dag omdat ik vanavond mijn vriendinnetjes tess merel en nikita ga ophalen van het vliegveld, en zij blijven een weekendje in londen! heeeel erg leuk & heel veel zin in natuurlijk : )
er staat van alles op het programma maar vanavond in elk geval disco-roller-skaten, dat klinkt zeer veelbelovend en verslag zal later volgen. uiteraard moet er ook echt engels ge-high tead worden.

in cambridge is het verder weer leuk, wel grappig om weer terug te komen, voelt toch een beetje alsof je 'thuis' komt. werd natuurlijk blij begroet door mijn niet-favoriete hondjes en om de een of andere reden was er ineens 1 van mijn 2 kussens van mijn bed verdwenen. dat kussen vond ik een dag later terug op de bank waar mijn gastmoeder op slaapt en er lagen allemaal honden op dus ik ben als een gek naar de supemarkt gerend en heb voor de belachelijke prijs van 15 pond 2 kussens en 1 dekentje met hartjes erop gekocht. dus ik kan er weer even tegenaan. wat minder leuk was, was dat mijn gastmoeder vorige week redelijk ernstig ziek werd en naar het ziekenhuis moest. het bleek longontsteking te zijn maar dat weerhield haar er niet van de minuut dat ze naar huis mocht een lekkere ciggy op te steken... maar, elk voordeel heeft zijn nadeel en in de 5 dagen dat hostmoeder pat in het ziekenhuis lag konden wij voor onszelf koken, jam jam. nu is ze weer terug en heeft extra zin om de verloren dagen & calorieen in te halen en daar zijn we natuurlijk erg blij mee.

nou ik ga mijn tas maar eens inpakken voor londen en dit weekend gaan vele vele foto's gemaakt worden dus ik belooooof dat ik eindelijk eens foto's op de site zal gooien na dit weekend!

papski nog een fijne verjaardag,

kus anouk

  • 22 Januari 2011 - 11:40

    Yuri:

    Anouk!
    Veel plezier met het disco-roller skaten, jij hebt gelukkig een sterke motoriek, voor de 3 musketiers zal het lasdtiger worden. En wanneer komen er nou eindelijk eens foto's?

  • 23 Januari 2011 - 20:16

    Rinke:

    hi snoepski,
    alsof je nooit weg bent geweest....? afijn, die xtra caloos loop je er wel weer af nu je gewapend met gps alle fans van je afmept en door rent (toch?).
    wij zijn gisteren naar friesland geweest en okke was benieuwd hoe laat we naar huis zouden gaan, want het zou best een tijd duren terug naar nederland. cute hè (weet dan ook dat hij er geen klap aan vindt om een lange tijd in het donker in de auto te zitten en het liefst voor die situaties wel een auto wil waarbij de stoel in de ligstand gezet kan worden. lui beest....).
    wel stoer, want vrienden van gijs hielden een winter-barbecue in de tuin en okke en rense waren druk met het houtblokken op de verschillende vuurtjes leggen. intussen een hamburgertje hier en daar verorberd, dus ik weet hoe je je voelt na zo'n heerlijke maaltijd :-).
    did you already know dat we je eens flink komen lastig vallen als je naar barça bent vertrokken. wel vier hele dagen. okke en rense zijn al aan het aftellen. gelukkig voor jou heb je alleen de zaterdag en zondag vrij natuurlijk en zullen wij ons moeten behelpen met milo, batlo of guëll. 't is triest maar 't is niet anders...
    hoop dat je een heel leuk weekend achter de rug hebt met je vriendinnen als je dit leest en kijk nu al weer uit naar je volgende verslag - met fotoos (leuk!!!).
    kusje van ons alle vijf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

cambridge

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2011

solo dos semanas mas....

05 Mei 2011

koninginne-noche, nieuwe familia y onweer in barca

19 April 2011

me gusta los churros

06 April 2011

vamos a la playa

28 Maart 2011

barcelonaaaaaa
anouk

Actief sinds 29 Juni 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 34311

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 04 Juli 2017

Zuid Amerika 2017

28 Maart 2011 - 28 Juni 2011

barcelona

23 September 2010 - 12 Maart 2011

cambridge

07 Juli 2008 - 04 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: