holidaaaay! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu holidaaaay! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu

holidaaaay!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg anouk

17 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

hellooooo,

vandaag ga ik voor het eerst in 3 maanden weer even gezellig naar huis! ik heb er heel veel zin in om iedereen en alles weer te zien en vooral mijn eigen spullies en bedje enzo. het is hier wel bijzonder slecht weer met gister een sneeuwstorm(pje) en nu een laagje sneeuw wat maar niet weg wil smelten. dus iedereen bid met me mee dat mijn vlucht niet vertraagd/geannuleerd wordt! ik heb alles netjes ingepakt maar er is een groot gevaar, mijn gastgezin heeft geen weegschaal dus moest ik op gevoel inpakken en in mijn geval is dat erg gevaarlijk. ik heb een belachelijke hoeveelheid ruimte en gewicht besteed aan een belachelijke hoeveelheid kadootjes voor voornamelijk mijn hebberige broertje die bij elke gelegenheid zegt: 'koop kadootjes voor me' maar verder nooit contact met me opneemt. maar goed hij krijgt toch iets, verwend kreng. ik heb natuurlijk niet die rare grote zware kluis meegenomen dus dat scheelt dan weer in gewicht.
ik heb net een taxi gebeld voor naar het vliegveld, we gaan met zn drieen omdat we ongeveer dezelfde tijd vliegen en dan is een taxi net zo goedkoop als de trein dus lekker luxe :) ik word thuis opgehaald en hoef me niet een hernia te sjouwen met tassen in de bus enzo. ik heb nog een uurtje voor ik wegga en ga alles nog een keer dubbelchecken want nu is er geen mama die weet waar mijn paspoort ligt enzo... straks op het vliegveld eerst heel schnell mijn tas wegen en dan waarschijnlijk nog 6 spijkerbroeken in mijn handbagage proppen vanwege overgewicht, dan heeeel lang koffiedrinken en dan tijd voor de laatste keer kutryan air met de smerigste koffie ter wereld aan boord. daarna verwacht ik mijn pappie en mammie en mijn hondje om me op te halen want hebberig broertje wilde niet eens zijn training afzeggen om zijn lang gemiste zuster op te halen.
oja vanaf nu weer gewoon nederlandse nummer in mijn telefoon voor de mensen die me willen bereiken.
tot snel allemaal :)
kus anouk!

  • 17 December 2010 - 12:16

    Marjolein:

    Dag gekke Anoukie,

    toevallig liet ik een bericht achter op FB voor je moeder,
    en schreef daarin:
    je lieve dochter komt weer lekker thuis,
    nou dat was vandaag, dus.
    Je hebt een goede dag uitgekozen, ahum.

    wie weet zien we elkaar nog even, zal wel niet want iedereen wil je zien, natuurlijk,
    en dan ben ik toch wat minder belangrijk!!!!!!!!!!

    lieve Anouk fijne dagen bij je lieve papamama en ook een beetje dat "vervelende"broertje,
    ach ja mannen, Anouk leer er maar alvast mee te leven,

    kusjes Marjolein.

  • 17 December 2010 - 12:21

    Maria:

    Heeeeeee Anoukje,

    Volgens mij kan je beter daar blijven ..... het is hier nl. niet helemaal sneeuwvrij (H) grrrr. kheb hier geen emoos :S De snelwegen zijn volgens de nieuwsdiensten volkomen onbegaanbaar en ik vraag me af of er nog IETS te doen is op schiphol (behalve meedoen aan de klaverjascompetitie voor gestrande reizigers dan he;)). Veel sterkte onderweg en tot aan het kerstdiner!!!
    (kbel je moeder wel ff dat ze Julius zijn drankvaatje meeneemt om je te ontdooien)

    Liefs, M

  • 22 Januari 2011 - 10:39

    OMA TINI:

    HALLO ANNOUK, DE BEL VOOR DE LAATSTE RONDE
    HOPELIJK GAAT ALLES NAAR JE ZIN EN KUN JE JE AL GEESTELIJK VOORBEREIDEN OP JE SPAANSE AVONTUUR. HET IS JAMMER DAT JE DE HONDJES DAAR ACHTER MOET LATEN, WANT ONGETWIJFELD BEN JE AL HELEMAAL AAN ZE GEWEND EN ZUL JE ZE NODE MISSEN.
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VADER, WIJNEMEN WEL EE BORRELTJEOP ZIJN EN JOUW GEZONDHEID.NOG VEEL SUCCES MET JE STUDIE DAAR, GROETJES,, OPA EN OMA.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

cambridge

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2011

solo dos semanas mas....

05 Mei 2011

koninginne-noche, nieuwe familia y onweer in barca

19 April 2011

me gusta los churros

06 April 2011

vamos a la playa

28 Maart 2011

barcelonaaaaaa
anouk

Actief sinds 29 Juni 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 34285

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 04 Juli 2017

Zuid Amerika 2017

28 Maart 2011 - 28 Juni 2011

barcelona

23 September 2010 - 12 Maart 2011

cambridge

07 Juli 2008 - 04 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: