Halloween enzo - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu Halloween enzo - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van anouk jonker - WaarBenJij.nu

Halloween enzo

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg anouk

31 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

helloooo iedereen,
weer eens tijd voor een reisverslagje vond ik!
het thema van afgelopen week was zo'n beetje halloween, dat is echt een ding in engeland, een beetje vergelijkbaar met ons sint maarten, alleen doen volwassenen hier ook redelijk actief mee. op vrijdag werd halloween op school gevierd en verscheidene leraren hadden met make up en watjes 'wonden' om hun oog gefabriceerd en ik kan je vertellen dat de concentratie daardoor niet bevorderd werd. een lerares was zelfs zo behulpzaam exact te vertellen hoe ze haar gezicht er zo misselijkmakend had weten uit te laten zien, zodat we het na konden doen. thanks! maar goed, zelf had ik alleen bescheiden (latex) duivelsoortjes gekocht (en 1 minuut op gehad) want in ons 'house' moest iedereen als devil verkleed, leuk leuk leuk. probleem was alleen dat het gebeuren op school om half 4 begon en ik en een klasgenootje toen pas begonnen met verkleden. dat houdt in dat ik anderhalf uur heb zitten facebooken terwijl zij transformeerde tot een echte engel met witte make up en vleugeltjes en lange witte jurk en al. heel mooi was het, alleen toen we op school aankwamen was het zo'n beetje afgelopen dus nogal zonde van alle moeite haha.

zaterdag ging ik naar londen omdat mijn tante judith en nicht julia daar waren voor het weekend, en dat was natuurlijk errrrg gezellig. lekker geshopt in soho, hele leuke buurt is dat (en mijn hele card leeggetrokken papa, vraag maar foto's aan judith) en in de middag gehightead, lekker lekker. daarna lekker gegeten en omdat het toch wel laat werd ben ik maar blijven slapen in londen, en met wat geschuif met de hotelbedden hebben we dus met z'n 3en in hun tweepersoons hotel kamer geslapen :)
de volgende ochtend werden we gewekt door de heerlijke geur van het continental breakfast wat door de ramen waaide, je kan je werkelijk geen betere manier om wakker te worden bedenken.
daarna nog wat marktjes afgestruind en na nog een starbucksje was het tijd om weer naar cambridge terug te keren. judith en juul nog echt heel erg bedankt voor het heeel gezellige weekend!

vandaag is trouwens ook de verjaardag van mijn duitse huisgenootje, 20 geworden, en haar vriendje was dit weekend ook in londen en ik kwam ze tegen toen ik de trein van londen naar cambridge nam, want hij wilde natuurlijk wel even zien in wat voor een geweldig huis wij wonen en hij heeft ook mogen genieten van de kookkunsten van mijn gastmoeder. ter gelegenheid van de verjaardag hadden we namelijk voor de 7e keer op rij deze week patat met doodgekookte groenten en als bonus een kilo lasagna want dat is haar lievelingseten. het eten gaat me eerlijk gezegd steeds meer tegenstaan want het is dus nogal vaak patat en veel vleesch en mijn half vegetarische maagje is dat soort zwaarheden een beetje ontwend... probleem is, is dat ik een week nadat ik uit engeland terug ben in bikini in barcelona ga zitten dus nog even uitvogelen hoe ik niettt 600 kilo ga aankomen en dus gedwongen ben een burkini aan te schaffen.

nu is het tijd om verder te kijken naar benelux topmodel op rtl gemist (love die site) en dan naar bedje want moet morgen weer vroeg op!

xoxo anouk

  • 01 November 2010 - 07:42

    Annemieke:

    hallo schatje!!
    jaa, leuk weer een reisverslag,
    klinkt erg gezellig londen met judith en julia en heel fijn dat je kon blijven slapen.
    en over de patat e.d., misschien moet je het toch een keer zeggen tegen pat, een beetje op z'n engels dan he.
    very interesting, utterly utterly irritating, and so on.
    o ja, foto's??? vipje..
    love you, xx


  • 01 November 2010 - 11:55

    Oma Tini:

    heb genoten van je heerlijke verslag en je ontzettende leuke (en vermoedelijk dure} weekend.
    je bevond je gelukkig in spaarzaam gezelschap.
    is er nu nog ver iets te wensen?
    Halloween, ach een heleboel mensen schminken zich terwil ze al lelijk genoeg van zichzelf zijn.
    Zo, dat was het weer, kijk uit naar het volgende verslag.
    groetjes van ons.

  • 15 November 2010 - 20:26

    Sinterklaas:

    Hallo anouk, hier spreekt de Sint vanuit Nederland. ik ben zojuist veilig aangekomen in het land, en het viel me meteen op dat je niet bij de boot-intocht aanwezig was!?
    Ik wil je in ieder geval nog wel even de groeten doen en veel plezier in Engeland en wie weet als je braaf bent kom ik nog even langs om je schoen te vullen. Greetzzz - SnikkelKlaas

  • 15 November 2010 - 21:03

    Black Peter:

    Ja je was er bij de intocht nie,dit jaar zit je liever aand de high tea......
    Personally vind ik dat een goede keus,
    Snikkelklaas (? family?) is toch een ouwe kneus.
    Dit jaar hoef je dus geen surprise van ontbijtkoek en water te maken,en ook geen poem uit te braken.
    Veel plezier met je mum t weekend,
    xoxo zwarte Piet....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

cambridge

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2011

solo dos semanas mas....

05 Mei 2011

koninginne-noche, nieuwe familia y onweer in barca

19 April 2011

me gusta los churros

06 April 2011

vamos a la playa

28 Maart 2011

barcelonaaaaaa
anouk

Actief sinds 29 Juni 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 34317

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 04 Juli 2017

Zuid Amerika 2017

28 Maart 2011 - 28 Juni 2011

barcelona

23 September 2010 - 12 Maart 2011

cambridge

07 Juli 2008 - 04 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: